Uploaded December 6, 2019

Recorded December 2019

2.2
4.5

near Castelló de Rugat, Valencia (España)

Ruta: Castelló de Rugat-Penyes Llúcies-Castelló de Rugat

Temps total: 05:25:59
Temps en moviment : 03:57:45
Temps parat: 01:27:14

Ruta basada amb el track de Juane Alemany.
Per a fer aquesta ruta ens desplacem fins la localitat de Castelló de Rugat. Punt d’encontre amb la resta de components Restaurant Raconet de Maite. Comencem la ruta per la AV del Camí Real per als pocs metres desviar-nos a l’esquerra per el camí de la Serra. Seguim per aquest un kilòmetre aproximadament des de l’eixida per a desviar-nos per la senda per dins d’una espessa pineda fins tornar a enllaçar amb la pista. Continuem sempre en tendència positiva per la pista fins que es converteix amb senda sense ser de gran desnivell, tan sols uns metres amb més pendent fins arribar al Collaret de la vaca, seguim fins enllaçar amb el camí del corral de Poldo. Als pocs metres del camí ens desviem a visitar la nevera de La Barcella. Tornem agafar el camí passant per el costat de la Casa De Poldo i ens desviem per l’esquerra per senda de baixada per mig de uns bancals abandonats fins aventurar-nos altra volta dins de la serra per senda prou espessa fins el colladet d’Aielo. En aquest punt comencem de nou a baixar fins arribar a les Penyes Llúcies. Continuem per la senda d’esquerre, es pot també anar per la dreta per la Font de Barranca, que ens porta fins la casa Barranca, seguim per la senda i se divisa la cova de L’Esbarzer, seguim fent camí passant per un depòsit d’aigua fins arribar a la pista que sense deixar-la ja ens porta de tornada a Castelló de Rugat. Ruta molt bonica amb molta senda, llàstima el dia amb tanta boira que no ens a deixat gaudir de les vistes, però que li donava un color especial a la muntanya.

Les descripcions de les rutes son personals, per lo tant son orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que trepar, si esta senyalitzada o no, si es pista, trialera sender fàcil, etc…. Totes les valoracions són molt personals. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú esta interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.

01-Inici i final

16-Pista

• Photo of AngelaMS

AngelaMS Dec 12, 2019

Ruta molt xula. El color de la muntanya despres de les plogudes era espectacular. El dia ens acompanya la boira que anava i tornava donan-li un punt diferent a la ruta.

• Photo of MIQUEL MARÍ JERICÓ

MIQUEL MARÍ JERICÓ Dec 12, 2019

En esta ruta he tingut la oportunitat de gaudir d'un paratge amb una vegetació molt frondosa i ben verda per les recents pluges. El dia que va ser nuvolós ens va permetre fer-la sense massa esforç, encara que no ens va deixar vore més d'una bona vista. Interessant el poble de Castelló de Rugat on podem trobar més d'una runa que val la pena visitar, no deixeu d'anar a vore l'esglèsia que hi ha dalt del poble, és un lloc francament encantador, tota una sorpresa quan la várem visitar.

• Photo of Vicent Máñez

Vicent Máñez Dec 29, 2019

Gracies per els comentaris i les valoracions.