Uploaded March 11, 2019

Recorded March 2019

3.2
6.4

near Castellar de N'Hug, Catalunya (España)

Excursió feta el dia 09/03/2019
Deixo el cotxe just després de l'hotel de les Fonts del Llobregat, segueixo la pista formigonada fins l'aparcament wp1 i aquí deixo el camí de les Fonts i vaig cap a Orriols, passo Orriols, i amb pista, arribo al wp2 on agafo un desdibuixat camí que porta al coll de l'Arca wp3. Un cop al coll, sense camí, vaig cap a la meva esquerra travessant un petit pas entre roques, després del qual giro a la dreta i baixo a buscar un torrent, al principi de la baixada, no es veu gents clar, quant es troba el torrent wp5 és un caos, però una vegada travessant es pot endevinar un camí, que més o menys es pot anar fent. Arribem al wp6, Casa de Rus, hi ha una font, però no rajava, a partir d'aquí comença una pujada molt dura, per un mig perdut camí, que porta a la Collada de les Tortes wp7. Tinc el Puigllançada a tocar, però renoi quina pujada. Puigllançada wp8, feia anys que no hi pujava, molt millor sense la fastigosa antena.
Per no baixar pel mateix lloc, m'he desviat a l'esquerra per anar a La Geperuda wp8 i seguir fins el wp9 on agafo pista, arribo al Pla de Rus wp10, on hi ha font, però seca, segueixo amb pista fins al wp11, just després del torrent la deixo per baixar per un molt dret i dolent camí, que porta a la Collada del Tossals wp13, on ignoro la pista i baixo pel torrent direcció est, al wp14 hi ha un abeurador, però sec. Ara ja agafo el sender marcat amb pintura blava que de Castellar de n'Hug va al Coll de La Creueta, wp15 Font del Boix, wp16 Font dels Torrents, wp17 barriada d'Erola i arribem a Castellar de n'Hug, ara ja només queda baixar pel camí de les Fonts, anar a veure les Fonts, que baixant amb l'aigua justeta, i agafar el cotxe per anar a dinar a casa que es fa tard.