Moving time  one hour 53 minutes

Recorded December 2020

1.6
3.2

near Canet d'Adri, Catalunya (España)

CASTELL D'EN CARRERICA (Canet d'Adri-la Fontdilla-castell d'en Carrerica-carena-collet de l'escaleta.camí de Replans-Canet)
Sortim del pavelló de Canet, hi ha lloc per deixar el cotxe. Podem estalviar-nos uns 2 Kms de pista si deixem el cotxe abans de creuar la riera.
Un cop travessada la riera, seguim la pista. Uns metres més endavant trenquem a la dreta, hi ha una fita de pedres, anem a buscar la riera, . Per unes pedres creuem la riera i anem seguint un preciós camí, arran d'aigua.
Al final del cami per unes formacions calcàries tornem a travessar la riera. Ens enfilem per un cami que va a un camp. Per sota la pujada un doll d'aigua que raja sempre, és la font de l'Arbre.
Voltem el camp per la vora dreta i anem a parar a la pista. En pocs moments arribem a la Fontdilla.
Aquí, agafem a l'esquerra, hi ha cartell-Coll de Palomeres- el camí és clar i darrerament la colla CULL ACTIU ESTASSADOR, ha recuperat el camí desparegut de fa anys.
A dalt del castell d'En Carrerica hi ha una magnífica vista, 360º.
Dues úniques petites alzines us ajudaran a identificar aquest cim des de molts llocs de la vall.
Seguim el camí per la carena, net i amb molts indicadors. Per agafar-lo cal baixar uns metres del cim per la vessant de Llorà (W), NOMÉS EN AQUEST PUNT NO AGAFEU EL CAMÍ DEL TRACK. (l'enregistrat és un camí vell, molt dret que més endavant ja va a parar al camí autèntic) Al collet de l'Escaleta, és també, un magnífic mirador. Podeu continuar per la carena, nosaltres hem baixat al camí de la riera,. A la fontdilla hem tornat per la pista.