Moving time  5 hours 4 minutes

Recorded October 2018

3.5
7.0

near Capafonts, Catalunya (España)

La ruta comença des de Capafonts, anem cap la Ermita de Barrulles i allà despres de intentar anar pel riu Brugent ho desestimem degut a que el riu ha crescut amb les plujes, aixi que tornem cap a la Ermita i allà començo una nova grabació que és aquesta. Anem cap a la Mola d'Estat seguint les indicacions grogues, pujem pel que es un torrent, el barranc de les Fontetes.
En arribar a dalt seguim GR per arribar a la Mola d'Estat, fem i desfem camí i continuem direcció a Prades, abans passem per la cova d'en Pere. Un cop a Prades anem cap a Capafons seguint els panels informatius que ens porten cap a l'Ermita de l'Abellera, allà les indicacions cap a Capafonts estan una mica deixades, ja que s'ens passa per alt un gir que haviem de fer previament a pendre'ns, finalment un cop trobat baixem per un corriol dins del bosc que ens porta a una pista forestal, en el transcurs d'aquesta pista hem d'atravessar el riu en 2 ocasions, no queda altre que mullar-se.

Ermita de Barrulles

River

construcció particular

Indicador

Information

Vista a la muntanya del costat

Cave

cova

Mola d'Estat

les 3 creus

Cave

Cova d'en Pere

El tossal de la Baltasana

Sostre del Baix Camp i de la Conca de Barberà 1202 metres Al seu voltant hi ha l'única colònia de roure reboll (Quercus pyrenaica) de tot Catalunya. Aquest cim està inclòs al llistat dels 100 cims de la FEEC.[2]

tossal de la Baltasana 1202 metres

Information

informacio

Prades, la muralla

Castle

Creu de Terme a Prades

Ermita de l'Abellera

El pas a la Ermita el trobem tancat