Moving time  4 hours 30 minutes

Recorded September 2018

2.7
5.4

near La Coma, Catalunya (España)

ATENCIÓ el GPS va tenir algun problema amb la gràfica i a mercat les alçades malament, es comença a 1060m. i el Cap del Verd es troba a 2283m. i surt un desnivell positiu d'uns 1400m.
Comencem la ruta al municipi de la Coma, just a l'aparcament, seguirem la carretera i de seguida ens enfilem pel camí Cap de les Rives. Seguirem aquest camí (sempre seguin la marca groga en tot el recorregut) i al cap de poc ja agafem un corriol a l'esquerra que ens dura fins al principi del Clot de l'Infern, que és un torrent on no baixa aigua al mig d'unes penyes molt altes que mentre anem avançant cada vegada el pas és més estret i en llocs per ajudar a pujar el desnivell, trobarem grapes a les pedres i cadenes.
Un cop superat el Clot de l'Infern seguirem un corriol poc visible al principi, més fressat al final fins a trobar una pista, que seguirem passant per la Borda del Pujol i més endavant per una font i una mica més amunt deixarem la pista per seguir un corriol que anirà pujant decidit i sense descans fins a arribar a la cresta, passant pel prat de les Saleres i la Font d'Urdet.
Un cop a la cresta la seguirem fent un gir de 180º fins al Prat d'Aubes, on baixarem pel mig del bosc per tornar a pujar pel prat, fins al cim del Cap del Verd i el mirador del Verd.
Un cop gaudit de les vistes seguirem el camí i baixarem per la tartera del Verd, sempre seguin la marca groga, en tot el camí de baixada la marca és groga i també blava. Un cop a baix la tartera seguirem un corriol on ens dura fins a una pista i més endavant tornarem a agafar un corriol que ens portarà fins a altre cop al municipi de la Coma i final de la ruta.
Parking

Coll de veis

Mirador

• irunpg Nov 2, 2019

Hola! veus factible realitzar aquesta ruta amb un gos? ho dic pels trams equipats del barranc de l'infern...Gràcies!

• Photo of DACAMA

DACAMA Nov 4, 2019

Bona tarda, irunpg no ser si he contestat tard, jo la vaig tornar a fer fa pocs dies i vaig portar el meu gos,

Els trams equipats son molt curts, des de abaix els pots posar a dalt. El meu gos és petit.

• irunpg Nov 4, 2019

Merci Dacama, no fas tard, no. El meu gos és granadet, x agafar-lo malament. Però és àgil i si els trams són curts potser amb una empenta en tindria prou..?

• Photo of DACAMA

DACAMA Nov 4, 2019

Jo diria que si, cap problema si és àgil, són curts, des de terra amb els braços estirats arribes a dalt.

• irunpg Nov 4, 2019

Perfecte, moltes gràcies! ;)