Uploaded February 4, 2020

Recorded February 2020

0.8
1.6

near Matadepera, Catalunya (España)

Activitat realitzada amb la colla "Caminant entre setmana"
Curta en distància però intensa i entretinguda caminada pujant a la Mola per la Canal del Rajant i la Canal de Can Pobla i baixant pel Torrent de la Querosa i la canal de les Bruixes.
La canal que forma el Torrent del Rajant és un dels barrancs equipats de la Mola, nosaltres només farem una petita part de la canal seguint el corriol que puja per sota de les torres d'electricitat pel marge esquerre del torrent.
Aquest tram de poc més de 300 metres presenta alguns punts en els quals haurem de fer servir les mans per progressar. Hi trobarem les arrels de les alzines que ens ajudaran en el nostre propòsit. Hi ha un parell de llocs on hi ha unes cordes que també podem fer servir en la nostra ascensió.
Sortirem del torrent a l'altura de les Feixes de Can Pobla a la cruïlla amb la pista de Can Robert a Can Pobla i anirem fins al Cap del Faraó on podrem observar el camí que hem seguit i gaudiren de bones vistes de les Pedritxes, de la Serra de l'Obac amb Montserrat al fons.
Per completar l'excursió pujarem per la Canal de Can Pobla a visitar la bonica Cova del Frare i si portem llum podrem fer una petita incursió a l'interior per fotografiar alguns dels seus secrets.
Ja sense massa dificultats continuarem, arrecerats a la paret, fins a la Forada i el Martell de Can Pobla.
Enllaçarem i seguirem durant uns 300 metres el Camí dels Monjos; el deixarem per la nostra esquerra agafant el corriol que ens durà a l'avenc de Can Pobla i després d'una senzilla grimpada pel tram inicial de la Canal de Can Pobla sortirem a les Feixes de Sant Llorenç amb el Santuari al final de l'extensa clariana del cim de la Mola.
La baixada la farem força dreta anant a buscar la canal que es troba entre la Punta dels Cavalls i la Punta d'en Serreta que ens conduirà al Bolet de Can Pobla primer i posteriorment a l'avenc del Club, aquest descens malgrat el fort desnivell és de fàcil fer i força maco; amb un terra rocós i força net, hi trobem gran quantitat d'alzines que ens podem servir de fre i de suport.
Finalment seguirem la senzilla canal de les Bruixes que ens portarà al carrer Granera tancant el circuit.