Time  one hour 11 minutes

Recorded August 2013

1.3
2.7

near Santa Susanna de Peralta, Catalunya (España)

Des dels camps de la Cadena agafo la pista que baixa fins a Fonteta. Al cap d'un quilòmetre, agafo un corriol a mà dreta que m'enfila cap a la Serra Mitjana. Passo per la Roca Filanera i un mirador amb una estructura metàl·lica. Arribo al dolmen de la Serra Mitjana i baixo a la pista principal per trobar-me amb el dolmen de la Roca de l'Aglà. Em dirigeixo cap al Mas Petit i giro a mà esquerra per trobar el coll de Vicenç (que realment ve de bi cents (dos-cents)). Passo pel mas Carrony i m'arribo al Mas Torroella. De tornada, baixo fins a la font de cal Carrony, perduda fins fa poc temps. Passo per ca l'Estanyet i quan arribo a la barraca d'en Torroella giro a la dreta fins arribar al Mas Plaja, el forn de rajols i el camp de la Cadena.

Barraca d'en Torroella

Bassa del mas Estanyet

Cal Carrony

Camps de la Cadena

Camí cap a Can Cals i la serra d'en Cals

Camino

Coll de Vicenç (de Bi Cents (200))

Dolmen de la roca de l'aglà