Uploaded September 18, 2014

Recorded September 2014

2.7
5.4

near Campelles, Catalunya (España)

Caminada des de Campelles al cim de la Covil, on hem gaudit de l’esplèndid panorama, que ofereix aquest cim, ja que entre d’altres podem veure, el Puigmal i alguns cims de l’olla de Núria, Puigpedròs i Tossa d’Alp, Costa Pubilla, Pedra Picada, serra d’Ensija, Taga i Sant Amand, etc., i els pobles de Campelles, Planoles, Ventolà i Dòrria, als nostres peus.

El recorregut fet ha sigut el següent:
Campelles – coll de Jovell – els Còrrecs - pla de la Llacuna – coll de l’Erola – pla dels Reposadors – pla de Gats – les Pasterasses – prat de Jou – els Emprius – coll Roig – fortí de Font Negra – part baixa del Costa Pubilla – coll de Coma Ermada – cim de la Covil – coll Pan – refugi de la Covil – abeuradors de la font de la Covil – torrent de font Roja – els Clotells – refugi del Pla de Prats – planes Campelleses (creuant la pista) – torrents del Pla de Prats i de Font-roja – pista de el Baell fins arribar a Campelles.

• Photo of urotoni

urotoni Jul 1, 2018

Una mica llarga de pista però de paisatges excepcionals.