Uploaded June 17, 2018

Recorded June 2018

2.4
4.8

near Campdevànol, Catalunya (España)

Forma part del Camí de Montserrat a Núria.
La sortida es fa des del pla abans de pujar al Camping del Ripollés a Campdevànol. El motiu es estalviar-nos 5 km des de Ripoll per darrera dels polígons industrials i a la vora de la carretera.
Així ja comencem amb aire de muntanya.
Aquesta etapa s'acaba a Bruguera, es podria baixar fins a Ribes, però li hauriem de sumar un parell d'hores més. No és el nostre cas. A primera hora de la tarda hi ha un bus de la companyia Mir que et baixa a Ribes i l'altre opció és deixar un vehicle en cas que en porteu.
Aquest tram té una durada de 5 h. i per a nosaltres es suficient. Queda a elecció de cadascú.
Desprès d'haver deixat el vehicle en l'esplanada, comencem a caminar per la pista que trobem al devant nostre en direcció est. Rumb 90º
Passem pel costat d'una masia on s'hi va ensinistrament de gossos
Quintans de Casadessús i Baubs Comencem a enlairar-nos i veiem una bona vista del camí fet
Passem per sota d'aquesta masia que ens queda a mà esquerra Hem de seguir la pista
A mà esquerra la masia
Bona vista
Estem arribant al Saltor
Sant Julià de Saltor i Coll del Saltor
Compte. La pista va baixada i a mà dreta hi ha un corriol que s'endinsa cap el bosc. No es veu gaire i a més uns brétols han tombat el pal indicador.
Aneu en compte en aquest tram del Camí, no representa cap dificultat ni perill, però procureu no entropessar-vos. A l'esquerra, tapat per la malesa i ha un bon desnivell. No dona sensació de vertígen, pero aneu en compte. Es poc troç
Arribats a una pista, trobarem un torrent d'aigua, en epoques de pluja baixa bé, es fresca i maca, us podeu endinsar una mica cap a l'interior per veure com cau de les roques
Bon mirador del congost del riu Ter
Atenció, hi trobareu un cartell que indica Bruguera, espero que no l'hagin tirat a terra. Es deixa la pista a la dreta i comencem a baixar per un corriol molt pronunciat
Ja estem abaix. El Taga devant nostre
Pel carrer que uneix aquest barri amb Bruguera