Time  7 hours 53 minutes

110 f
2.7
5.4

near Tıraça, İzmir (Türkiye)

Çamönü-14 Evler alternatif rotasına Çamönü köyünün batı yönündeki sokaktan başladık. 1,5 km sonra örman yolundan patikaya girdik.
Çamönü Ataköy arasındaki tepeden Karacadağ Eskiköye yöneldik. Bu bölüm biraz yokuş. Patikanın 1,5 ile 5. kilometreleri arası oldukça çalılık ve yüksek çaba istiyor.
Karacadağ eskiköy göletinden sonra,14 Evler'e (Göksu Mahallesi) çok güzel manzaraları olan bir sırttaki patikadan yürüdük. 14 Evler plajında güzel havadan yararlanarak 2017 deniz sezonunu açıp günümüzü sonlandırdık.
Bu parkurda yürümek isteyen arkadaşlar biraz zorluğu göze almalıdır.
Intersection

PATİKA GİRİŞİ

Çamönü köyünden yürümeye başladıktan sonra, buradaki su tankerinin yanından doğu yönündeki patikaya giriliyor. Bu patikadan sırta çıkılınca keçi ağılı görülüyor. Ağıldan sonra oldukça çalılık ve karmaşık patikalardan batıya doğru yönelmek gerekiyor. Batıdaki iki tepe aşıldıktan sonra aşağıya inilerek su kaynağına ulaşılıyor. Bu bölüm parkurun en çok dikkat ve efor isteyen bölümüdür.

AĞIL

BURADAN SOLA AŞAĞIYA (Batıya)

fountain

fountain

İZSU SU DEPOSU

panorama

GÖKSU MAHALLESİ (14 Evler)

Plajı kumlu, sığ ve denizi çok temiz. Sahili de oldukça düzenli,