Uploaded July 4, 2015

Recorded July 2015

1.8
3.5

near Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Amb aquesta ruta volia conèixer les Ermites de la zona de Tebes i alguna de les de la Tebaida que encara no havia visitat. També volia passar per les Escales de Jacob i arribar- me fins a la Miranda de Santa Magdalena.
Les Ermites (o les restes que en queden) per on vaig passar son les de San Miquel, Sant Joan, Sant Onofre, Santa Magdalena, Sant Antoni, Sant Salvador, Sant Benet, la Trinitat, Sant Dimes, Santa Creu i Santa Anna.
El trajecte es relativament fàcil, de fet el primer tram, fins arribar al punt en que es deixa el Camí Nou de Sant Jeroni per conectar amb el Cami Vell de Sant Jeroni es molt senzill, puja però no té cap dificultat especial. La segona part del trajecte ja es una mica més complicada, especialment el corriol que porta cap a Sant Antoni, el que porta a Sant Dimes i a la Santa Creu. Jo pensava baixar des de Sant Dimes fins al Monestir. Hi ha escales Per fer-ho però no es permet d'agafar-les i vaig haver d'agafar un corriol que passa per sobre de la Santa Creu i que va a sortir a Santa Anna, per baixar pel camí dels Francesos i les Escales del Pobres. He clasificat la ruta com a " fàcil" tot i que estar en el llindar de la seva classificació com a moderada. Els diferents waypoints donen información adicional dels llocs de pas.

Em va agradar molt la zona de Sant Onofre i de Sant Joan. Tambè Em va agradar la Miranda de Santa Magdalena però, sobretot, em va impresionar la vista del Cavall Bernat des de la zona del que ara es el Refugi de Sant Antoni. Es una vista preciosa.
Pel meu gust es una ruta agradable, amb un cert nivel de dificultat però que pot fer quasi tothom i que permet disfrutar de magnífiques vistes de la Serra de Montserrat
Vistes
Agafo les Escales de Jacob per baixar fins al Camí Nou de Sant Jeroni
El Cavall Bernat
Aquest punt em sembla un dels més bonics del recorregut. Vistes explèndides i relaxants
El camí passa per roques i no es massa claro en aquesta zona. Tot i així es pot veure Sant Dimes al fons i això ens indica cap a on cal anar.
La segona fotografia mostra el cartell que ens avisa de que no es possible baixar per les escales

• Photo of Pato Lucas

Pato Lucas Nov 10, 2015

Gràcies pel teu trak. Ens va ser molt útil, varem passar un dia preciòs i l'entorn ens va deixar bocabadats.
    Hen fet moltes coses però aquest indret de Montserrat no el conexiem, tret del camí de Sant Jeroni que l' habiem
    fet fa molt de temps. el teu trak molt correcte. Gràcies

• Photo of sabategalofre

sabategalofre Nov 10, 2015

Gràcies pel teu comentari. Per a mi es una ruta molt bonica

• Photo of enricgelis1

enricgelis1 Mar 20, 2019

Merci per la ruta Salut i cames