marcel007
457 25 0
  • Photo of Caminada circular pel Port del Comte passant pel Pedro dels Quatre Batlles

Uploaded December 15, 2013

Recorded November 2012

2.2
4.5

near La Coma, Catalunya (España)

Caminada circular pel massis del Port del Comte.
Aparquem el cotxe al parquing del Sucre de l'estació d'esqui alpí. Des d'alla comencem a caminar per les pistes d'esqui que comencen amb una lleugera pujada per anar-se inclinant. Un cop hem superat la cota 2200, jo vaig optar per pujar pel dret, pero també hi ha l'opció més llarga pero fàcil de seguir la pista que es pot veure fàcilment i la pujada sera més suau.
Un cop arribat al collet ens dirigim al primer cim de la ruta, la Tossa Pelada, que te unes excelents vistes del pirineu. Seguim cap al Pedro dels Quatre Batlles, el cim més alt del massis. Des d'aqui comencem a baixar seguint una pista de 4x4 molt poc marcada. En un punt creurem una altre pista molt més arreglada i partir d'aqui anem camp a traves, pero es pot veure facilment el punt on ens dirigim ja hi ha col·locat un repetidor, imposible perdres.
Anem punant cap al Puig de les Moreres des d'on en un dia clar hi han unes vistes espectaculars de la Vall de Lord i de la serralada Prelitoral, especialment de Montserrat.
Des d'aqui seguim la carena fins a tornar a l'estacio d'esqui, i d'alla seguin les pistes d'esqui tornem cap al cotxe.

NOTA. Fa poc vaig pujar al Pedro dels Quatre batlles, i hi han fet un nou cami molt arreglat pero amb menys vistes, que va una mica mes al sud del que jo vaig fer.