Uploaded March 8, 2015

Recorded March 2015

2.1
4.2

near Sant Andreu de Palomar, Catalunya (España)

Lloc de sortida i arribada:Pl. de Can Fabra (Metro L1 Sant Andreu).
Hora sortida: de les 9:00 a les 9:30 h.
Hora límit d’arribada: 13:00 h.
Distancia aproximada: 13,4 km.
Durada aproximada: 4:00 h.
Avituallament i control de pas: Final carrer Circumval•lació (10:00 – 11:30 h).

Itinerari : Pl. Can Fabra, c. Sant Adrià, jardins del Rec, pl. Estació, c. Cinca, c. Joan Torres. C. Fernando Pessoa, pg. Santa Coloma, pg. Torras i Bages, pl. Josep Andreu i Abelló, c. Galicia, pl. Trinitat, c. Mireia, pont de Sarajevo, c. Sa Tuna, c. Palamós, av. Vallbona, c. Peguera, c. Costabona, c. les Agudes, Sant Bernat de Clarevall, av. Rasos de Peguera, c. Circumval•lació (control i avituallament), parc de Can Cuiàs, Mirador de l'Estrella àrea de lleure de Can Cuiàs, c. Petúnies, ptg. Wagner, c. les Agudes, c. Fusters, ctra. Antiga de Sabadell, torrent de Tapioles, c. Torre Vella, horta de la Ponderosa, av. Meridiana, parc d’Aigües de Montcada, ctra. de Ribes, pl. Josep Andreu i Abelló, c. Gran de Sant Andreu, pl. Comerç, c. Doctor Balari i Juvany i pl. Can Fabra.