Uploaded July 1, 2018

Recorded June 2018

2.6
5.2

near Gósol, Catalunya (España)

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que es troba al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Google Fotos que té les fotografies de l' excursió.

Sortida de Gósol. Arribada la Collada de Peguera. Per fer aquesta Etapa varem tenir el suport d'en Llorenç, de Taxi Trail (637 83 99 69).
Aquesta etapa es continuïtat de:
Camí dels Bons Homes, GR 107, 7ª Etapa, Bagà-Coll de la Bena-Coll del Torn-Gósol

El Camí dels Bons Homes és el GR 107 (senyals de pintura vermella i blanca). És un camí fressat que va per camins i per velles pistes. Està senyalitzat i en totes les cruïlles trobareu pals indicatius. Sortida del poble de Gósol. Arribada a la Collada de Peguera.

Sortirem de Gósol per la cara sud-est per anar al Coll del Cap de la Creu i baixar al veïnat de Sorribes i continuar fins el veïnat de l'Espa.
Baixarem a trobar el Molí de la Farga i la casa de Cal Tomàs. Una mica més endavant, trobem una cruïlla de Pistes (pal indicatiu). En aquest punt surt la variant del GR107.1 que va per Bonner i que trobarem en el lloc conegut com la Bruixa sempre per pista forestal.
Nosaltres seguirem pel GR 107 que és el que venim seguint i que puja al Portet per resseguir per sota, tota la cinglera de la Gallina Pelada de la Serra d'Ensija, passant per l'Estret per arribar a les runes de la casa de Ferrus, on el camí esdevé pista forestal que seguirem.
Més endavant trobarem una cruïlla de pistes (pal indicatiu). Aquí trobem la variant del GR 107.1 que es font amb el GR 107 que venim seguint i que continua per la pista forestal fins trobar la pista asfaltada en el Portell dels Terrers (pal indicatiu).
Seguirem la pista en direcció al sud-est fins arribar a la Collada Peguera.

Cartografia Editorial Alpina, mapes: Serra del Cadi i Rasos de Peguera.