Uploaded March 16, 2014

Recorded March 2014

2.6
5.1

near Berga, Catalunya (España)

Caminada organitzada pel Centre Excursionista Garriguenc, en que amb diverses etapes anem fent el Camí dels Bons Homes, que segueix bàsicament el recorregut del GR-107, entre el Santuari de Queralt i Montsegur.
L’etapa d’avui, començament de la travessa, ha transcorregut entre Queralt i el pla de la Creu de Fumanya (punt on ens ha recollit l’autocar), amb el següent recorregut:
Santuari de Queralt – GR-107 – font del Bou – baga de Queralt – Espinalbet, església de Sant Miquel – plans i Santuari de Corbera – coll de l’Oreller – camí de l’Estany - font de les Moixeres – masia de l’Estany – pla de l’Estany – Creu de Noucomes – baga de Noucomes – mina de les Graus – la Planelleta – el Portal i els Pisos – font de Cal Coix – Peguera, Església de Sant Miquel – pla de les Basses – els Planells – coll de Salamó – escala del Grau – plans del Grau – pla de la Creu de Fumanya.

Clica en aquests enllaços per veure les altres etapes fetes fins ara.

CAMÍ DELS BONS HOMES. 2a etapa, Pla de la Creu de Fumanya - Gósol

Arribada - Pla de la Creu de Fumanya

• Photo of janfigueras

janfigueras Sep 8, 2019

Bona nit Erill, estem pensant de fer el Camí dels Bons Homes. Vosaltres l'heu fet tot? Tens penjats els traks de totes les etapes? Vinga ja diràs. Merci.

• Photo of erill

erill Sep 12, 2019

Hola jan figueras, al final del comentari de les etapes, hi ha els enllaços que et redirigeixen al track de cada etapa. Únicament falta la última etapa que encara no hem fet.
    Per cert, el recorregut del Camí dels Bons Homes és molt maco i nosaltres el varem fer amb el Centre Excursionista Garriguenc, que va organitzar la logística dels desplaçaments per fer cada etapa, doncs les comunicacions públiques amb alguns indrets són inexistents. Ara bé, si feu el recorregut tot seguit, nomes us caldrà preveure allotjaments.
    Salut i bones caminades!

• Photo of janfigueras

janfigueras Sep 12, 2019

moltes gràcies erill.

• Photo of sabategalofre

sabategalofre Sep 26, 2019

Ruta ben explicada, que passa per llocs molt bonics i senzillets de fer

• Photo of erill

erill Sep 28, 2019

Gràcies sabategalofre pel comentari i valoració. Celebro que la ruta hagi sigut del teu interès.