• Photo of Camí de Ronda: Sa Riera (Begur) a Tamariu

-17 ft
2.6
5.2

near Begur, Catalunya (España)

Data: 30-1-16
Temps total sense parades: 6h26'
En cada cala, platja, lloc pintoresc, hi ha petites parades, comptabilitzades en el temps. Així aquest es podria reduir en 40 minuts.
Recorregut del camí de Ronda, resseguint el màxim possible la costa. Seguirem en part un sender local per després coincidir en molts trams amb el GR-92.
S'ha d'anar amb molt de compte amb les desviacions, sobretot dins de les àrees urbanitzades i en llocs no senyalitzats es recomana el GPS.
Encara que caminarem prop de la costa, s'ha de valorar el desnivell acumulat, hi ha trams que és un puja i baixa constant, amb pendent força dreta
No tot el tram està senyalitzat, recomano portar el GPS. Per aquest motiu a més del desnivell acumulat, poso com a moderada la dificultat tècnica.

Per veure una descripció més acurada i un munt de fotos, pots visitar el meu blog "El BuscaRacons", prement en "veure més". També pots deixar comentaris i dubtes que tinguis.

Cala Aigua Xelida

Fornells

Panorama

Mirador de St.Josep

Pas estret entre dues cases

Platja Aiguablava

Platja d'en Gotes

Platja d'en Malaret

Platja Sa Riera

Port d'Esclanya

• jgilalegre Oct 9, 2019

Camí molt recomanable. Nosaltres l'hem fet un dimarts d'octubre i ens hem pogut banyar a algunes caletes pràcticament sols. Amb el track i amb tan bones indicacions, és imposible predre't

• Photo of Xavi Klds

Xavi Klds Oct 10, 2019

Gràcies jgilrincon per la teva valoració i especialment per haver seguit el meu recorregut. Me n'alegro que hagis gaudit del itinerari.