Moving time  2 hours one minute

Recorded May 2019

1.2
2.4

near Calonge, Catalunya (España)

Calonge: barraca de can Diumenjó, pedrera de S'Orinella
L'amic Senglar ha trobat més camins on trescar. Recentment s'ha aixamplat un camí per convertir-lo en pista. Transcorra molt a l'ombra en la major part del recorregut i gràcies a la pluja recent hem trobat basses pel camí i aigua en alguns trams de riera.
El camí que va de la pista fins a sobre la pedrera de s'Orinella està molt abandonat, però en una època devia ser prou important perquè tot al llarg hem anat trobant trams de paret seca per aguantar els marges. Quina llàstima que que es perdin camins tant bonics.

Barraca de can Diumenjó

Ruins

Barraca

En un costat de camí rua, en l'altre un roser salvatge. És increïble l'incivisme d'alguns!

Restes de paret de marge

Corriol a l'equerra.

No surt al ICGC. A la foto de satèl·lit d'Apple s'en veu un troç.

Riu

Moviment de terres

Segons lICGC 2 rieres desenboquen en aquest punt

Final pista

Si no saps que hi ha un camí te'l passes de llarg.

Restes de paret de marge

Camí

En alguns punts el camí està totalment tapat. Quan s'aclareig ens trobem una preciosa paret de marge.
Tree

Alzina de cinc peus i suro

Camí

Al llarg del camí anem trobant restes de paret de pedra seca que aguanten els marges.

Pedrera de S'Orinella

Tree

Suro.

Si ens hi fixem veiem que el tronc més gruixut en realitat són tres peus. De tan enganxats sembla un de sol.

Cirerer

Un cirerer al costat del camí abatut per les màquines al ampliar la pista forestal.

Riera de la Vila

La d'aigua que debia haver portat aquesta riera que calgués forrar els marges amb pedra.

Flora

Riera de la Vila

Hem volgut veure si hi baixava aigua. Aquest tram baixa sec.

Barraca

Antic camp de vinya i oliveres

En aquest camp hem trobat un pareel de mostres més de l'incivisme i poca vergonya d'alguns. Un piló de runa i un altre d'Uralita (molt probablemt de la reforma d'alguna casa propera)