Uploaded December 14, 2017

Recorded November 2017

1.3
2.6

near Gósol, Catalunya (España)

Data: 22-11-17
Altitud màx.: 2112 m.
Desnivell + 725 m.
Temps sense parades: 3h25'.

Curt recorregut per pujar el Cadinell, cim modest en alçada però gran mirador dels cims dels voltants. Des de Josa de Cadí, visitem l'ermita de Santa Maria de Josa. Seguint marques de GR-150.1, flanquegem, travessant petits torrents, fins el torrent de Jovell, on el seguim muntanya amunt. Després de Creuar la pista, arribem al coll de Jovell. Des d'aquí, seguint fites i marques blaves, una dura pujada ens porta fins el mateix cim del Cadinell.

Pots veure el recorregut més detallat i un munt de fotos, entrant en el meu blog "El BuscaRacons", prement en "veure més".

• Photo of elebben

elebben Sep 15, 2018

Ruta preciosa y al final con una fuerte pendiente, desde el coll de Jovell hay que estar atento a el GPS y a las fitas, hemos bajado en el regreso por la pista ya que nos apetecía caminar, nos ha encantado

• Photo of Xavi Klds

Xavi Klds Sep 23, 2018

Gracias elebben por la valoración.
    Estoy de acuerdo contigo, una ruta preciosa aunque corta. Ya solo las vistas que hay desde la cima, vale la pena acercarse al Cadinell.