10 mi

August 15, 2010

July 2010

Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Weather Forecast Weather Forecast

near Pi, Catalunya (España)

Recorregut fàcil per la vall de Ridolaina, encapçalada i presidida pel Comabona que serà omnipresent en tot l’itinerari. Indret amb molta vegetació de ribera i d’altres arbres de fulla caduca que fan de la tardor tot un espectacle!

DRETA

SENDER ESQUERRA

• Photo of Txia

Txia May 6, 2017

Molt bona ruta, gràcies! Nosaltres vam trobar uns quant arbres caiguts que van haver de sortejar degut a les abundants nevades d'aquest any.

• XAVIER LLAURADO Aug 12, 2019

Fantastica ruta facil de seguir gracies

• javier.gines May 30, 2021

Preciosa i variada ruta. Que ens ha ajudat a descobrir aquesta amagada i solitària vall entre prats, boscos i paratges fantàstics.
    Que hem pogut recórrer sense cap dificultar gràcies a aquest track

• Photo of Raimon Ripoll

Raimon Ripoll Aug 15, 2021

Magnífica ruta per descobrir la Vall de Ridolaina. Fàcil de seguir, en un tram hem trobat alguns arbres caiguts però es poden vorejar bé. Magnífiques vistes de molts cims de la Cerdanya. L’hem fet a l’agost, de cara a la tardor pot ser encara mes espectacular pels colors del les fulles dels arbres caducifolis. Gràcies per compartir-la.

• Carles Mila Aug 20, 2022

Molt bona ruta i molt ben indicades les interseccions pels waypoints del track. Hem vist un picot negre!!