Uploaded August 4, 2015

Recorded August 2015

1.3
2.5

near Agell, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ

Ruta pel Maresme, pujada a la Creu de Cabrils. Ja hi vam anar en el recorregut: Cabrera de Mar Pic de l'Infern Moncabrer Cabrera de Mar però en aquesta ocasió utilitzem una altra ruta de pujada i baixada. Pugem per la part frontal per un corriol tocant a la urbanització del Sant Crist de Cabrils i baixem per entre la urbanització de Moncabrer i del Sant Crist. Les dues de Cabrils.

NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Sortim del Cementiri de Cabrera de Mar.

• Anem direcció Cabrera, cap a l'oest. Tal com indica el track arribem al cap d'amunt de la Riera de Cabrera de Mar. Baixem per aquesta fins arribar el carrer Barcelona.

• Agafem el carrer Barcelona, que continua pel camí de Cabrils, fins uns metres abans de començar la urbanització del Sant Crist. Per la dreta del camí i al costat dret d'un gran pi comença el corriol que ens porta el cim.

• El camí és costerut, i no massa ben indicat en punts i alguna ratlla de color blanc, però tampoc hi ha massa opcions. Es passa per unes roques finals amb una petita grimpadeta.

• Passades les antenes i abans de passar uns pals de ferro que fan les funcions de porta, a ma esquerra, de baixada, hi ha un camí fàcil, no marcat que arriba a un dipòsit gran d'aigua, ja a la urbanització de Montcabrer .

• Baixem per un camí de terra ample que ens porta a un carrer asfaltat: Carrer Mistral. Estem a la urbanització Montcabrer i passem a la del Sant Crist.

• Recorrem els carrers de Bon Repòs, Verge de Nuria en el sentit que té sortida, Carrer Muntanya, Carrer Pau Casals, i sortim al camí de Cabrera. El carrer Verge de Núria en el sentit que no té sortida acaba en un corriol que no ho hem provat, però sembla que també puja a la Creu de Cabrils, tot anant a buscar el camí per on hem pujat.

• En aquest punt, Camí de Cabrera, baixem cap al pla, per no tornar pel mateix camí. Agafem el camí de la urbanització de la Vinya: Carrer Balmes, després seguim pel camí de la Mina, passem una cadena i ja per camí de terra entre hivernacles arribem al pont de l'autopista. No el creuem perquè agafem el camí de l'esquerra que ens porta a Mas Terrillo.

• Seguint el track arribem a Cabrera,passem per Can Conde i d'aquí arribem al cementiri de Cabrera: punt de partida.