Moving time  2 hours 36 minutes

Recorded December 2017

1.8
3.5

near Montesquiu, Catalunya (España)

Deixem el vehicle sota la colònia dels Sunyers, al voral de l’antiga N-152, des d’on es baixa al pont de la via del tren per travessar el riu i el prat fins sant Moí.
A uns 50 metres després de l'ermita, trobarem un camí a la dreta que al qm. 2,3 de la sortida hem de desviar-nos, a uns 100metres abans d’arribar a la palanca de les Dous, per un sender no senyalitzat que puja, entremig de matolls, pel cantó esquerra del torrent.
Després d’una vintena de metres, el camí es fa més evident i només cal seguir-lo .
Al punt del qm. 3 arribarem a un prat brut pel desemboscament i aquí hem d’anar en diagonal cap la dreta, fins trobar una pista, que ens tornarà a dur a creuar el torrent i seguir-lo per dins fins el el qm. 5,1, on després de travessar, ens enfilem sense camí evident, fins les runes del mas Beví Gros i ara només cal seguir la pista fins l’indicador.
Per pujar al coll de Bufadors, travessem el prat des de l'indicador, recte cap el coll que veiem davant nostre, fins un roure que hi ha on comença la pujada, buscant allà un corriol que amb ziga-zagues, en uns 10 minuts ens durà dalt el coll.
Allà trobem una bifurcació, on el camí de la dreta ens duria al coll de Beví però seguirem per l'esquerra que ens durà al paratge de les cavitats dels bufadors.
Un cop visitats, seguir avall fins trobar un parell de pistes, on seguirem sempre per l'esquerra fins arribar a l'indicador de la bassa de la Processó o coll de Beví Xic, continuant direcció a sant Moí que si pot anar de dret o per la pista de la dreta, més ombrívola.

Sant Moi

Porta

Trencall a l'esquerra

seguir camí esquerra

a la foto es veu per on hem vingut
Information

Girar a la dreta

gir dreta direcció sant Moí

girar a la dreta

girar a la dreta cap el terra de pissarra, creuant el vailet

gir a l'esquerra

A la bifurcació de pistes, seguir a l'esquerra