Uploaded May 9, 2011

Recorded May 2011

1.2
2.3

near Viladrau, Catalunya (España)

Una caminada molt fàcil i amb molt poc desnivell que ens durà fins a la casa on va néixer en Joan Sala, conegut pel sobrenom de Serrallonga. Al paisatge que ens acompanyarà hi predomina el roure i el castanyer.

Comencem la caminada al quilòmetre 4 de la carretera de Vic a Viladrau GI-520, al lloc anomenat Molí de La Barita, on disposarem d'espai per deixar-hi el vehicle. Caminarem uns 200 metres carretera amunt, en direcció Viladrau, fins a la pista que neix a la nostra dreta. Després de travessar la Riera Major per un pontet de fusta, i passar al costat d'un camp de polo, la pista ens durà directament a La Sala, casa natal d'en Serrallonga.

Des de La Sala, retrocedirem per la pista principal i,tot just creuada la riera, prendrem un camí que puja a la nostra dreta. Aquest camí mena a una pista forestal que baixa suaument i que prendrem a l'esquerra. Al cap de mitja hora, travessarem altre cop la riera i a l'altra banda, agafarem la pista a ma esquerra que és a tocar de la carretera i que porta a la planta depuradora. Aquesta pista està indicada amb una petita fita del Meridià Verd.

Quan veiem la depuradora a la nostra esquerra, haurem de prendre un sender que surt a la dreta de la pista, també indicat amb una petita fita, ja només hem de seguir aquest sender, sempre pel camí més fresat, fins arribar altre cop al camp de polo. Un cop allà, ja només queda desfer el camí fins on haguem deixat el nostre vehicle.

La Barita

Quilòmetre 4 de la carretera GI-520 (De Vic a Viladrau)

Pont de fusta

Bassa

• Photo of Mr.FROG

Mr.FROG Apr 30, 2014

Ruta fácil y entretenida ideal para hacer en otoño y aprovechar para recoger castañas.

• Photo of rutaSport

rutaSport Jun 11, 2016

Aquest itinerari està molt be per fer més complerta la ruta del Mas la Sala sortint del poble de Viladrau. Passa per 3 dels ponts catalogats dins l’Inventari del Patrimoni Arquitectònic Català. Tot i que la pàgina on vaig treure la informació d´aquests ponts, l´historia, data i demés, no posava com accedir a ells, i aquest track ens ha acostat sense problemes. Gracies per compartir-ho.