Time  6 hours 40 minutes

122 f
1.2
2.4

near Gümüşköy, İstanbul (Türkiye)

Ayvaz Göletinde yapmış olduğumuz kampın sabahında güzel bir kahvaltı sonrası yürüyüşümüze başladık. Orman içerilere doğru çok sakindi ,hava yürüyüş için çok güzeldi.Ancak öğlene doğru sıcaklık artı ama okadar zorlamadı.Yinede yeterli su bulundurmalısınız çünkü yol üzerinde başka su kaynağı yok.Varış noktamız olan Kısırkaya plajında denize girip rahatladık.Akşam üzeride Kısırkaya'daki otobüs durağından Hacı Osman metro hattı ile geri döndük.
Camping

Başlangıç

Gölün En Güzel Kısmı

Mola

Yeni kesilmiş kütüklerin üzerinde sırt çantanızı çıkarmadan
Intersection

Yol

Shelter

Baraka

Intersection

Patika ayrımı

Patika ayrımından içeri girdiğinizde bacaklarınızı dikenlerden koruyun yanma uzun süreli oluyor ve güllüklerin altında boşluklar var otobana giden kestirme yol ancak ayağınızı sağlam yere basın.

Kuzey otobanı

panorama

Karadeniz

Tunnel

Tunel geçişi

Tunel geçişi ile otobanı rahatlıkla aşabilirsiniz.Yürüyüş için yükseklik yeterli eğilmiyorsunuz ancak yağmurlarda su dolu olabilir yada bol çamurlu olabilir.son fotoğraf çıkış tarafıdır.
panorama

Mola

Mola verip yemek yedik.
Beach

Kısırkaya plajı

Deniz molası

Deniz suyu sıcaklığı harikaydı.Yorgunluğun üzerine denizden çıkmak istemiyorsunuz.
fountain

Cami

Cami çeşmesinde ayaklarınızda ki ince kumları temizlitebilirsiniz.
Bus stop

Kısırkaya otobus durağı

Kısırkaya otobus durağının karşısında ki marketten dondurma almayı unutmayın.