3.3
6.5

near Begues, Catalunya (España)

Sortint del centre de Begues, prenem el camí cap el Mas Roig, i des d'allí cap a la Creu de Coll Fe, on agafarem la pista cap a la Plana Novella. Sense deixar la pista arribem al Palau de la Plana Novella, passat per Mas Grau, les Borigues i el Corral d'en Romagosa i continuem per la pista cap a Sitges. Sense deixar la pista, passarem per Jafre, Can Marcer, el Casal dels Caçadors de Sitges fins arribar al Polígon Industrial de Sitges. Seguint el carrer principal del polígon (Av.Camí Pla) fins el final, on hi ha una rotonda, agafarem el carrer que passa per sota l'autopista C-32 (Carrer Pruelles) fins a trobar la Avinguda del Camí de la Fira fins el final. Allí travessarem l'Avinguda Camí dels Capellans i continuarem pel carrer del Sol fins a trobar l'Estació de tren de Sitges. Creuarem pel pas soterrat i anirem a sortir a l'Avinguda Artur Carbonell. Des d'allí agafarem el Carrer Francesc Gumà fins a trobar el Carrer de Jesus i tombarem a la dreta cap al Carrer de les Parellades que seguirem fins a trobar el Carrer del Marqués de Mont-Roig, altrament conegut com el carrer del pecat. I a partir d'aquí que cadascú faci el que vulgui ... ;)
També es pot fer la ruta Begues-Sitges que no passa per la Plana Novella Begues-Sitges(alternativa)
CAMINO y PISTA
PISTA
CAMINO

• Photo of Habbe

Habbe Nov 7, 2015

De vegades ens anem ben lluny per fer excursions i a prop de Barcelona n'hi han de ben interessant com aquest. Travessar el Garraf ha estat molt agradable. El que ha estat millor: la part final de la travessa: ja a prop de Jafre amb boscos de pi blanc "originaris", les vinyes, els cocons, forns de calç. El pitjor: trams del camí cimentats, asfaltats.

• elebcl Sep 5, 2016

Em va agradar molt. Camí ample i sense complicacions en el terreny, molt fàcil de seguir. El millor: el paisatge del parc del Garraf, poder veure el temple budista de la Plana Novella i acabar la ruta prenent un refresc envoltat de l'encant de Sitges.
    Nosaltres vam fer una parada d'uns 20' al temple budista per esmorzar, la resta petites parades per beure aigua. Vam trigar 5 hores i mitja en total.

• Photo of korat

korat Feb 3, 2019

Ruta muy cómoda y fácil de seguir.