Uploaded June 7, 2014

Recorded June 2014

3.5
7.0

near Begues, Catalunya (España)

Sortint de Begues, prenem el camí del Mas Roig que ens porta fins la Creu de Coll Fe en la pista forestal que va de Begues fins la Plana Novella. Just arribant a la Plana Novella, agafem el desviament cap a l'esquerra que està indicat cap a Vallgrassa. Un cop a Vallgrassa agafem la GR92.4 que ens portarà cap a la carretera que va del Rat Penat (Castelldefels) a la Plana Morella. Prenem la carretera en direcció Castelldefels fins un trencall cap a l'esuqerra que va cap als Centres de Comunicacions i la Morella on hi ha una barrera per a què no hi passin els cotxes. Des d'allà en direcció cap la Morella, i una mica abans d'arribar-hi prenem un camí cap a la dreta que ens durà cap al Coll Sostrell. Continuarem com si anessim a les Agulles, però pendrem un trencall cap a l'esquerra cap els Tres Pins i finalment cap a Begues
PISTA
CAMINO y PISTA
CAMINO

• Photo of lolavg

lolavg May 6, 2019

Moltes gracies per compartir-la, la vam fer ahir i hi vam disfrutar

• Photo of vanytu

vanytu May 12, 2019

M'alegro que us hagi agradat. Salut!