vanytu

Recorded April 2014

4.1
8.2

near Begues, Catalunya (España)

Sortint de Begues cap al Montau, passant per la subestació elèctrica. Passat el Montau baixem pel camí de l'esquerra de la pedrera de calç. Travessem la carretera i continuem cap Els Casals. Dels Casals ens dirigim cap al Puig de la Mola. Allà prenem el camí que indica cap a Santa Susanna. Un cop arribats a la pista, prenem direcció cap a Can Grau. Un cop a Can Grau hem d'anar una estona per la carretera en direcció cap a la Plana Novella, però just uns 50 metres abans d'arribar a la masia del Corral Nou, prenem un trencall cap a l'esquerra cap a Can Jaques. El camí de Can Jaques no te pèrdua, ja que està indicat amb unes línies pintades de color verd poma. Quan hem arribat a Can Jaques continuem pel camí (que ja no està marcat amb línies verdes) però no hi ha problema en identificar-lo, fins arribar a Les Solius. De Les Solius anem cap als repetidors, i allà baixem per la carretera fins a tornar a Begues, passant per la masia i casa de colònies Can Rigol.
  • Photo of Can Grau i OAG (Observatori Astronòmic del Garraf)