Uploaded December 28, 2016

Recorded December 2016

2.3
4.6

near Begues, Catalunya (España)

Avui he fet la Ruta entre Begues , Olesa de Bonesvalls i Begues.
Aquesta Ruta es podria dividir amb dues etapes una Begues - Montau - Begues i l'altra Olesa de Bonesvalls - Montau - Olesa de Bonesvalls
Començo la Ruta en el carrer Tajo de Begues, i després de creuar la riera vaig a buscar la Central Elèctrica passant per trams de pista amb pedra solta i trams cimentats.
Continuo direcció al Montau però abans d'arribar a la Caseta de Vigilància em desvio a la dreta per agafar una pista que em portarà a Olesa de Bonesvalls la baixada en molts llocs te pendents del 25% amb pedra solta pel que se té que tindre precaució de no relliscar.
Una vegada passat el diposit d'aigua entro a Olesa i vaig a buscar el "Centre Cívic" per fer un bon esmorzar, ja que la Ruta se el mareig.
Una vegada carregat les piles començo a desfer el camí fins a un lloc on agafo un corriol a la dreta que per les marques deixades per les rodes de les motos es nota que és bastant transitat.
El últim tram abans d'arribar al Cim del Montau està format per un pendent pronunciada d'un 28% i amb molta pedra solta que fa que sigui una mica dur.
Una vegada al Cim del Montau l'esforç val la pena, ja que les vistes que hi ha són bones, es veu La Morella, Les Muntanyes de Montserrat, Sant Llorenç de Munt i Els Pirineus actualment nevats.
Continuo la Ruta perfer el últim tram per un corriol amb un pendent regular però agradable per la seva vegetació.