July 10, 2020

July 2020

near Svinjača, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Ishodište: skretanje sa asfaltne ceste od Blidinja prema Posušju za Bare (Pločno), iznad Barzonje, makadamskim putem na prvom proširenju. Sa lijeve strane puta je prva marka koja vodi preko livade na Jelinu kosu.
Staza je dobro markirana i prokrčena, za što trebamo zahvaliti vrijednim planinarima iz PD "Orlova stina" Tomislavgrad.
U povratku smo skrenuli za Ivan Dolac (drugo skretanje) na Blidinje jezero. Ta staza je veoma strma, na samom početku (50 m) ima sipar sa većim kamenjem i sa lijeve strane litice se spaja sa stazom (prvo skretanje-Jezero) i dalje vodi kroz dobro prokresanu kleku i nastavlja, čak markiranom ali i dalje strmom stazom, do makadama za Ivan Dolac - Barzonja. Na ovom dijelu staze se preporučuje maksimalan oprez pri silasku jer prelazi preko litica.
Parking

Ishodište

Parking za auta iznad Barzonja na makadamu za Bare, 50 m od asfalta.

Prva marka

Vidljiva sa parkinga preko livade na Jelinu kosu.

Uspon Jelinom kosom na Jelinjak

Srce na stazi

Information point

Prilaz GSS punktu

Kuća je ispod vrha Pločno na 2093 mnm. Od kuće do vrha ima makadamski put do vojnog objekta na vrhu Pločno. Do vrha je potrebno 30 min.

Ljiljani pod vrhom

Makadamski put za vojni objekat na vrhu Pločno

Summit

vrh Pločno

Intersection

Skretanje za Ivan Dolac

Ispod Čemerikovca

Sastavak dvije staze

Izlazak sa sipara na stazu za jezero