• Photo of BARRANCO DE MASCA - ( TENERIFE ). 12-8-2008

Recorded August 2008

0.8
1.6

near Masca, Canarias (España)

12-8-2008. Espectacular baixada per el Barranc de Masca, varem deixar el coche a Masca, aprop del bar AQUI ME QUEDO. La durada de la ruta es de unes 2,30, o 3 hores de marcha. El GPS va quedar sense señal la major part del cami, per la fondaria del barranc. La ruta es pot fer de dues maneras, una es baixar el barranc fins la platja de Masca i tornar a fer el cami de pujada. L'altre es la que varem fer nosaltres, baixar el barranc, al mati, donarte un bany a la platja, i a la tarda que et vingui a recollir un vaixell, que et porta fins a LOS GIGANTES, i un taxi que et porti a Masca. Preguntar abans a una Oficina de Turisme com fer-ho. Es molt recomenable, i facil de fer, inclos amb nens.

MASCA

PLATJA.

• Photo of MYFAIR

MYFAIR May 29, 2013

CONSIDERO QUE TIENE SUS RIESGOS, AUNQUE NO SON EXCESIVOS. EN CUANTO A REALIZARLA CON NIÑOS, DEPENDE DE LA EDAD Y SI ESTAN ACOSTUMBRADOS A MOVERSE POR MONTAÑA.
    POR LO DEMAS UNA EXCURSIÓN INCREIBLE.
    ALGO MASIFICADA PERO SI DEJAS PASAR A LOS GRUPOS, CONSIGUES DISFRUTAR DEL ENTORNO Y LA PAZ QUE SE RESPIRA EN ESTE BARRANCO