Local29

Uploaded July 3, 2018

1.2
2.5

near Beniarrés, Valencia (España)

BARRANC DE L'ENCANTADA (Beniarrés)

La ruta comença des de l'aparcament que existix en la zona recreativa, anant en direcció al riu i vorejant-ho fins a arribar quasi fins a les portes de Mas de Botí. Girarem cap a la dreta fins a trobar-nos amb un tallafocs i ja, agafant la senda existent, començarem a entrar en el Barranc de l'Encantada. Continuarem per ella, disfrutant del paisatge fins a arribar a un punt on la senda desemboca en el riu, que en esta època està sec. La baixada té una pendent prou pronunciada, però no difícil de baixar. Una vegada en el riu, continuarem cap a la dreta, fins a trobar-nos amb una altra senda que ens portarà de volta, amb una pujada prou pronunciada, comprenguem que estem en un barranc, on passarem per unes coves que les van utilitzar com a corrals per a animals.

Tornarem a baixar per a visitar el riu i dirigint-nos cap a l'embassament de Beniarrés, passant abans per davant del Molí de Ros i la Cova dels Nou Forats, datada de l'època andalusí. Una vegada en l'embassament, ho creuarem i girarem a la dreta continuant pel camí asfaltat fins agafar un camí que ens porta cap porta una altra vegada a la zona recreativa i donarem per finalitzada la ruta.

Aconsellar que en èpoques de pluja o amb el riu amb aigua, no es deu realitzar.
Parking

Parking - Inici

Riu Serpis

Information

Antiga caseta de motor d'aigua

Bridge

Lake

Embassament de Beniarrés

• miguelventura1990 Nov 25, 2018

Ruta bastante complicada por exceso de maleza y subidas abruptas, no la aconsejo si no se va bien preparado y con ganas.