Coordinates 1907

Recorded January 2020

2.2
4.4

near Eixample, Catalunya (España)

Avui hem fet una Ruta circular per Barcelona amb sortida i arribada al Passeig de Gràcia -Estació de Renfe, Ruta fàcil d'asfalt, si bé s'ha d'anar amb compte la pujada i sobretot, la baixada del Turó del Carmel.
Aquesta Ruta es pot acurtar per davant començant en el Metro de la Plaça Joanic o Alfons X de la línia 4 la groga o per darrere acabant en la Plaça Lesseps o Fontana de la línia 3 la verda.
La Ruta serveis per enllaçar el 4 Turons que té Barcelona, el de La Rovira, El Carmel, el de la Creueta del Coll i el del Putget, agradables i amb bones vistes de 360 graus de Barcelona i el seu entorn.

Comencem la Ruta davant de la Casa Batlló i caminant pels carrers de Barcelona per anar a buscar el Parc del Guinardó, on després d'una mica de pujada arribem al Turó el de La Rovira on és troba el lloc on varen ser instal·lades les Bateries Antiaèries de Barcelona.
Continuem la Ruta per anar a veure el següent Turó el del Carmel, però abans parem a Esmorzar en un Forn de Pa, la pujada al Turó la fem per un sender agradable amb una mica de terra i pedra no complicat, en canvi la baixada sí que és una mica complicada per l'altre costat.
Continuem la Ruta per anar al Turo de la Creueta del Coll, aquí cal anar amb compte de no passar-se el corriol de l'esquerra en quant s'arriba a quasi les últimes cases.
Des del Turó la baixada es fa seguint pel costat de la barana de fusta fins que enllaça amb el camí ample de sota.
Després de passar per sobre del Viaducte de Vallcarca agafem les escales per anar a buscar l'últim Turó el de Putget que després de creuar-lo de dalt a baix enfilem el carrer que ens portarà a la plaça de Lesseps.
D'aquí continuem pel carrer Gran de Gràcia i Passeig de Gràcia distrets per l'ambient, fins a arribar al punt d'inici de la Ruta.