0.1
0.3

near Tavertet, Catalunya (España)

Aparquem al trencant del Noguer.
Immediatament travessem la carretera i agafem el corriol cap amunt.
Arribem davant el cingle de la Corbera, amb les ruïnes de la balma xica a l'esquerra.
Seguim el corriol 30 metres a la dreta fins a la balma gran, on podem contemplar les espectaculars roques caigudes i acumulades durant els segles, al fons i podem contemplar un petit tancat, molt provablement usat com a cleda pel bestiar.
Refem el corriol fins a la balma xica, i allà continuem pel corriol i ens endinsem al bosc, amb la paret a mà dreta i guiant-nos per les fites que hi ha de tant en tant.
Finalment arribem a un grau ample però molt rost i humit que hem de remuntar ajudant-nos de les branques.
Un cop dalt som el pla pedrer, ens arribem fins el mirador arran de cingle, i llavors el resseguim, amb el cingle a la dreta, a través d'un corriol molt poc fressat i que a voltes requerirà desbrossar-lo a cops de bastó.
Arribem al pla de la fossa i prenem el trencant del castell, immediatament hem de desgrimpar un petit rost pedrer que ens demanarà peus i mans.
Un cop fet això agafem un corriol emboscat amb el rost a la nostra esquerra fins a trobar el mur de pedra tosca que ens indica que hem arribat al Castell.

Balma Corbera i Castell de la Fossa

Tavertet
near Tavertet, Catalunya (España) by polmasWalking distance: 0 mi. - 0 km.

Elevation min: 750 meters max: 862 meters
Uphill: 68 meters down: 68 meters
Type: Loop
   Tavertet
Upload your trail to wikiloc.com →

Corbera petita

by polmasCoordinates (lat,lon): 42.004257,2.388848
Elevation: 845 meters

Pla de la Fossa

Aquí hem de trencar a la dreta.