Technical difficulty   Easy

Recorded June 2016

0.7
1.5

near Tregurà de Dalt, Catalunya (España)

25-06-16. Matinal
Agafem la pista que va a Tregurà des de Ribes de Fresser. Inicialment asfaltada i despres de terra. En bon estat.
Deixem el cotxe a la corba que creua la ribera del fontlletera. ( Una mica mes endavant es on surt el camí que porta fins el coll de tres pics i el refugi de coma de vaca o els cims. Es mes llarg i puja amb una pendent menys pronunciada que el que fem).
Des d'on deixem cotxe queda just davant el balandrau, el coll dels tres pics i el fontlletera.
No hi ha camí marcat. Pujem inicialment x l'esquerra del riu, deixem una borda a l'esquerra i despres creuem a la dreta x seguir pujant i anar direcció el camí que puja al coll, per finalment el darrer tram fins al coll fer-lo pel camí.
Des del coll dels tres pics hi ha una vista fantàstica sobre coma de vaca i les dos valls que surten del refugi, veient bastiments, noucreus.........
Des del coll pots anar a coma de vaca, pujar el Fontlletera o anar cap el Balandrau. Ara el camí esta marcat , per fites i està fresat. Va mes o menys planejant, passem x vessant nord del cim dels tres pics i finalment enfilem el cim del Balandrau.
Molt bones vistes. Triguem 1.45h amb totes les parades.
La baixada la fem carenant el costa-rubí. Es baixa molt be, no hi ha cap dificultat. Per error vaig tancar el programa quan faltava el darrer tram de baixada, que es el que et vas desviant cap a l'esquerra x arribar a la pista prop del cotxe.