Uploaded August 27, 2013

Recorded August 2013

1.0
1.9

near Tregurà de Dalt, Catalunya (España)

Matinal molt interessant,comencem la caminada a la pista de Tregurà just on es creua amb el Torrent de Fontlletera,anem seguint el torrent per la coma de Fontlletera ,fins el Coll dels Tres Pics , allà després de contemplar el fantàstic paisatge que tenim al davant,el pic de Fontlletera les Borregues ,
Bastiments el Freser ,Torreneules etc.. ens dirigim a l'Oest cap els Tres Pics
i en un tres i no rès som al cim del Balandrau ,un mirador extraordinari dels Pirineus Or.
La Tornada la farem carenejant la Costa Rubi fins la pista on hem començat la caminada.

001Coma de Font Lletera

002Coll de Tres Pics

003Balandrau

004 Costa-Rubí

• Photo of Adu

Adu Sep 28, 2014

Ruta molt fàcil per omplir un matí. Molt bones vistes sobre la vall de Comadevaca i els cims que l'envolten.
    Si es vol accedir des de Pardines, la pista és dolentota, i cal tenir un cotxe alt o 4x4 per anar tranquil, són uns 20 km de pista des d'allà.

• Photo of Jordi_Nadal

Jordi_Nadal Jun 28, 2018

La pista des de Tregurà comença bé, però de seguida empitjora i s'ha d'anar amb compte. Tot i això, es pot pujar amb qualsevol cotxe.
    La ruta no té cap dificultat i és apte per a tothom que estigui acostumat a la muntanya.