Uploaded November 15, 2016

Recorded May 2016

1.4
2.8

near Colldejou, Catalunya (España)

Una bonica excursió matinal donant la volta al Bec de la Gallina Cega a Colldejou, ja al final de la Serra de l'Argentera i abans de començar la Mola de Colldejou.
Sortim del mateix poble de Colldejou (Baix Camp), i agafem el PR.C 28 en direcció a la CAnal Fosca on trobem trams de camí empedrat. Ja passem pel Morrald e Puigdegarces i enseguida, entre un bosc ben tapat de pi, arribem al Corral de l'Ermitana que ja he descrit en anterior caminada. Devant del seient de pedra tenim el senderó que puja cap al Bec de la Gallina Cega, que aquest cop deixem, i agafem una sendera ben fresada que tenim al nostre devant. Un senderó molt bonic, ben arreglat recentment i amb bones vistes cap al Camp de Tarragona...podem veure el Cap de Salou. Un cop hem arribat al final de la baixada arribem a un clar del bosc. Aquí hem de segui per una pista a la nostra esquerra i als 200 m. agafar-ne una altra a la dreta. Amb el GPS no tindreu problema. Nosaltres vam equivocar el camí després de la baixada...ho tinc reflexat amb un WP (NO !!!)...ok? En principi sembla in camí bó però s'acaba liant molt. La pista que habíem agafat ja va directe a la carretera T-322, però abans passa per una cantera que deixarem a la nostra dreta. Un cop a la T-322 anem en direcció a Colldejou pel seu lateral...es evident! Ja al PK.11 deixem la carretera i agafem el Camí Ral de Colldejou que en pocs minuts ens portarà al poble. Aquest camí està empedrat a trams i va vorejant un barranquet, el Barranc de les Estellades. A mig camí agafem el sender que ens entra per la nostra esquerra, el Barranc de la Font del Noguer, i ja uns 150 m. més endevant trobem el PR-C 96. Una mica més i trobem la carretera T-322 altre cop. Una caminada molt bonica tot i passar pel lateral de la carretera. així podem donar el tomb al Bec de la Gallina Cega. Bona caminada amics !!!

a Vilanova d'Escornalbou

Río No Permanente

Bec de la gallina cega

Camí Ral de Colldejou

CANAL FOSCA (Camí empedrat)