Moving time  2 hours 13 minutes

Recorded December 2019

1.5
3.0

near Bagà, Catalunya (España)

PER ANAR-HI:
S´hi accedeix des de Bagà normalment per la C16; hi ha indicadors EL CADI- MOIXERO.
La carretera que ens du fins Cal Cerdanyola, que es on començem la caminada, es la de Bagà a Gisclareny però te noms diferents segons el mapa que consultem, no es difícil trobar-la; un primer tram es asfaltat després un camí de terra a la dreta, amb alguns sotracs, ens hi dura.
Al lloc de Cal Cerdanyola, que es fins on es pot accedir amb cotxe, hi ha un primer aparcament petit; si es ple, mes endavant n´hi ha un altre complementari.

RECOMANACIONS:
Es molt important anar-hi després de una temporada de pluges dons l’abundància d´aigua fa que puguem treure-li tot el seu profit a la caminada.
També cal tenir en conte que els festius es un lloc on hi va molta gent; això dificulta la tranquil·litat que cal per gaudir del entorn.
Si us interessa acabar el dia dinant a Baga, l´hostal Cal Amagat es un bon lloc, això si, son uns 20 euros el menú de diari.

LA CAMINADA:
Tot hi que feia força fret s´ha pogut fet sense entrabancs
Son dos trams molt diferents, es poden fer tots dos al mateix dia.
El de l´esquerra, que ens du al salt de Murcurols , tret dels desviaments, es una bona pista de terra; no te cap problema per seguir-lo; hi han indicadors.
La baixada al riu per veure el Bullidor de Sant Esteve, es forta i relliscosa; hi ha graons però cal anar amb conte.
La ruta te un parell de dreceres que us las podeu estalviar; acaben de nou al camí ample.
El tram de l´esquerra, el Camí dels Empedrats, nomes passar el Refugi dels Vents del Cadi, es fa costerut i de mal caminar; de fet, pero, l´anar fins un petit mirador abans del Bullidor de la Llet i el mateix Bullidor ho justifica.
Des el mirador, si baixa força aigua, es espectacular; no es ho podem perdre.
Al Salt dels Empedrats o de la Cua del Cavall no hi vàrem poder arribar; per el rierol que s´ha de creuar baixava força aigua i el perill de mullar-nos i l´amenaça de pluja, ens va fer renunciar i deixar-ho per un altre dia.