Uploaded December 11, 2019

Recorded December 2019

1.4
2.9

near Bagà, Catalunya (España)

Avui es podria dir que en fet una Ruta amb dues parts, sentint en tot el trajecte el soroll de l'aigua, ja que va ploure molt el cap de setmana passat pels volta'ns de Bagà, on hem arribat per la C-16 i hem agafat la carretera que va a Gisclareny i a l'alçada del desvio a l'Ermita de Sant Joan L'Avellanet hem agafat a la dreta una pista de terra transitable amb el cotxe i a 2 Km es troba La Salle Nostra (Casa de Colònies anomenada Cal Cerdanyola), lloc on hem aparcat el cotxe.
Comencem la primera part de la Ruta seguint els punts de color taronja o verd i blanc per anar a veure el Salt i l'Adau de Bastarenys, llocs impressionants amb abundant aigua.
Continuem la Ruta amb el Salt de Murcurols avui amb poca aigua, des de on hem desfet el camí i hem baixat a veure el Bullidor de Sant Esteve en el riu Bastarenys.
La tornada al punt de partida ha sigut per la pista no agafant els petits corriols que havien agafat a l'anada.
La segona part de la Ruta comença abans de arribar al Refugi Vents del Cadí que es troba al costat de la casa de L'Hostalet, antic Hostal del camí Real, el camí de pujada cap al Bullidor de la Llet, transcorre pel costat del Torrent de la Font del Faig, seguint les marques de color groc i blanc, fins a la cruïlla, on deixem el PR per anar a veure el Mirador (on baixa l'aigua a gran velocitat) i el Bullidor de la Llet lloc on avui l'aigua era escassa, com es pot veure en les fotos, hem tornat al sender per continuar el camí dels Empedrats, la primera riera avui es pot passar per sobre de les pedres, en canvi una mica més endavant no ha sigut possible poder anar a veure el Salt Cua de Cavall, ja que baixava molta aigua pel sender i torrent, així que hem decidit girar cua i tornar al punt d'inici de la Ruta.
En resumen ha sigut una Ruta molt maca i agradable, que per ser en l'època que estem i a 0 graus, no aconsellava anar per dintre de l'aigua i continuar fins al Salt Cua de Cavall programat.
Acaben el dia, dinant en Bagà en Ca l'Amagat amb un menjar casolà i un menú de 17 euros mes la beguda.