Uploaded June 21, 2019

Recorded June 2019

2.6
5.3

near Aulus-les-Bains, Occitanie (France)

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que es troba al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Google Fotos que té les fotografies de l' excursió.

Sortida - arribada: Aulus les Bains.

Anirem per la carretera, que surt per la cara sud-oest del Poble i puja en direcció al Col de Latrape fins trobar el primer revolt (pal indicatiu de Cascada d'Ars). Aquí continuarem pujant per una pista forestal que més amunt esdevindran camí.
En la pujada trobarem una primera cruïlla de pistes (pal indicatiu). Nosaltres continuarem pujant per la que venim seguint en direcció sud-est. Un tros més amunt trobem una nova cruïlla (pal indicatiu)en la que tenim el GR 10 (pintura vermella i groga), que ens acompanyarà en el recorregut fins a la cruïlla de la Cascada de Fouillet.
Seguirem pujant per la pista acompanyats per el GR 10 fins trobar una nova cruïlla on deixarem la pista, per continuar pel camí (cartell indicatiu de la Cascada d'Ars). A partir d'aquí en la pujada el camí passa pel costat del Riu i anirem veient cascades d'aigua fins trobar la Cascada d'Ars, on compaginarem la pujada pel camí del GR, amb visites a la gran Cascada d'Ars.
En arribar a dalt cim de la cascada el camí fa unes llaçades per pujar-nos a trobar un petit pla on tenim la palanca que ens permet creuar el Riu d'Ars i continuar el nostre recorregut, que marxa en lleugera pujada a trobar la Font de Fontarech i el Coll de Guzet.
Aquí començarem la baixada fins trobar una cruïlla, on deixarem un moment el camí per anar a veure l'Estany de Guzet. Un cop visitat retornarem al camí i continuarem baixant fins trobar una nova cruïlla (pal indicatiu). Seguirem el GR que puja en direcció al sud, pel costat del Riu de Fouillet. En aquesta pujada veurem vàries cascades. En arribar a la cruïlla de la Cascada de Fouillet, deixarem el GR i seguirem el camí que tot baixant va a veure la gran cascada de Fouillet.
Un cop visitada retornarem al GR i desférem el camí fins la propera cruïlla. En aquest punt deixarem el GR i seguirem el camí que marxa en lleugera baixada. És el GRP(pintura vermella i groga) que ens baixarà al nostre punt de sortida al poble d'Aulus les Bains.

L' ascensió acumulada del track es errònia, la real es d'uns 1.200 metres aproximadament.

Cartografia: Editorial Alpina, mapa Alt Pirineu

Creuar Carretera

• Photo of repaco10

repaco10 Jul 22, 2019

Te la copio. A primeros de agosto estare por la zona y voy a hacerla. Tiene muy buena pinta.

• Photo of JORDI FREIXA SALA

JORDI FREIXA SALA Jul 22, 2019

Si, es una excursió molt bonica.

• Photo of aliplomanu@gmail.com

aliplomanu@gmail.com Aug 2, 2019

Gracies

• Photo of JORDI FREIXA SALA

JORDI FREIXA SALA Aug 2, 2019

Gràcies. Salut i bones caminades.