Uploaded January 8, 2016

Recorded January 2016

1.4
2.7

near Poblet, Catalunya (España)

Nova ruta oberta i molt completa per conèixer el cim,pedreres,mines i nous corriols a la vall de Castellfollit (Poblet). Tot el recorregut està senyalitzat.
A destacar el dur ascens (pujada del 20-30%) per la tartera amb el fort pendent que es va deixant darrera, el imponent Roc Ponent amb una creu i vistes espectaculars de la zona, la històrica Mina Atrevida on s'extreia barita, les Roques dels Frares Encantats, els corriols en ziga-zaga i bosquet de la Serra de la Pena i Barranc de les Fargues i l'entorn de l'Àrea de la Roca de l'Abella.

Barranc de Castellfollit

Mina de Barita

• Photo of jorgpasar

jorgpasar Feb 18, 2016

Bona i interessant ruta, amb vistes magnífiques des de la Creu al Roc de ponent

• Photo of salva007

salva007 Mar 20, 2017

Molt bona i maca ruta de senderisme, penso una de les millors de la zona. La tartera, com ha de ser: dura i tècnica, un cop a dalt, ja és un passeig amb quasi tot de baixada.
    La vam fer amb 4 hores 30 minuts i cal dir que el track està molt ben marcat.