Uploaded July 11, 2019

Recorded July 2019

1.8
3.5

near Arànser, Catalunya (España)

Senzilla i còmode matinal amb sortida des de l’estació d’esquí nòrdic d’Aransa, en el transcurs de la qual, hem seguit el recorregut de raquetes de neu, senyalitzat amb marques vermelles, per pujar fins al cim del mirador del Pla de Llet, passant pel pla de la roca del Llop i el coll de Queralt.

Al mirador, hem pogut gaudir d’una imponent vista sobre els Pirineus, en la que hem divisat un gran nombre de cims, entre els quals hem pogut distingir, Monturull, Perafita, Sirvent, Estanyol, Tossal Bovinar, Setut, Tossa Plana de Lles, Tosseta de Valcivera, Puigpedròs, Puigmal, Taga, Torreneules, Tossa d’Alp, Penyes Altes i Moixeró, la serralada del Cadí amb els cims de Costa Cabirolera, Volturó i Torreta de Cadí, i la plana de la Cerdanya als nostres peus.

A la tornada, hem anat altre cop al coll de Queralt passant pel mig del bosc de Queralt, on seguim la pista de l’esquerra per pujar fins al coll de Dalt, des d’on hem baixat al refugi del pla Miró. Seguint per la pista, hem anat a trobar una desviació a l’esquerra, per pujar fins a la bassa de Comabella, a la que donem la volta, per tot seguit, baixar pel camí que ve de les Pollineres fins al punt de sortida.