xano

Recorded September 2016

3.9
7.9

near Peñalba de Santiago, Castilla y León (España)

Durillo paseo dende Penalba de Santiago por os Aquilianos, a subida ata a Cabeza da Egua é das que fai adición, cresteando dirección A Guiana fermosísimo tramo con boas vistas, paisaxe abraiante, a subida A Guiana corta pero intensa tamén ten o seu, arriba unhas vistas espectaculares, chama a atención os restos de unha construción relixiosa, dende a súa parte traseira vista dos Doce Apóstolos, formación rochosa curiosa, baixada de vertixe e entrada no Val do Silencio, chegada a Montes de Valdueza, bonito pobo con restos de un mosteiro, San Pedro de Montes, parada na cantina, cervexa e a buscar a cova de San Genadio, outra vez subida competente pero recargando pilas na espiral, din que moi antiga e nun punto de importancia telúrica, baixada e nova subida ata a cova, relax e volta a Penalba, visita a igrexa, paseo por o pobo e cervexa con lacón para remate. Fíxoseme dura pero paga a pena.

2051MPicoTuerto

ArroyoDelSilencio

Arroyo Del Silencio

Cabeza de La YEGUA

Cabeza de La Yegüa 2.142 m.

Cementerio

Monasterio de Montes de Valdue
Mountain pass

Silla de la Yegua

Silla de la Yegüa 2.011 m.