Uploaded February 3, 2017

Recorded February 2017

3.0
6.1

near Amer, Catalunya (España)

Comencem la caminada a l'estació de l'antic carrilet d'Amer, també coneguda com la volta al Mont d'Amer, aparquem el cotxe enfront de l'estació i agafem la via Verda, de seguida trobarem un cartell que ens desviarà a la dreta, creuarem una passera i ens anirem enfilant cap al Serrat de les Saleres Velles, tot el camí està senyalitzat amb marques grogues i cartells indicadors, els 9 km primes són de pujada constant, trobarem la font del Turó, i anirem pujant entre corriols i camins forestals fins a arribar al Turó d'Estela, i el Castell d'Estela, castell destruït pels terratrèmols del segle XIV, on momes queda la senyera., arribarem a la torre de Guaita i l'esquerda de l'infern on anirem seguint la carena, té alguna grimpada però és de bon fer, arribarem a Sant Martí Sacalm a Can Folguerons, lloc on ja trobarem que s'acaba la pujada, ens desviarem a la dreta i començarem el descens arribarem a la font fresca, les Femades, Colomer de Dalt, Colomer de Baix, la font dels Carlins, Fonter anirem seguint el riu Brugent i el camí del carrilet fins a arribar altra vegada el lloc de Sortida