Uploaded March 20, 2018

Recorded March 2018

1.6
3.3

near Vilaflor, Canarias (España)

Alto de Guajara 2.718m
És el cim més alt de tot el circ de las "cañadas del Teide" i la tercera més alta de tota l'illa de Tenerife, després del Teide i del pico Viejo. A dalt d'aquest cim va tindre lloc el primer observatori astronòmic d'alta muntanya del món i va ser construït per Charles Piazzi Smyth l'any 1.856.
Per tal d'ascendir al cim de Guajara, realitzem una ruta circular que comença i acaba al parador del Parc Nacional del Teide, on podem deixar el cotxe. La ruta està formada per 4 senders senyalitzats (4 - 31 - 15 - 5 - 4) que ens permeten pujar a aquest emblemàtic cim, un mirador únic del Teide i on podrem gaudir d'unes espectaculars vistes panoràmiques (si el dia ho permet) del Parc Nacional i d'altres illes de l'arxipèlag (Gomera, la Palma, el Hierro i Gran Canaria).
El temps aproximat per realitzar la ruta és entre 4 i 6 hores (parades incloses). Nosaltres ens vam extendre una mica més perquè anàvem a ritme de nena.

Alto de Guajara 2.718m

• Photo of sabategalofre

sabategalofre Jun 6, 2018

Entorno muy bonito. Ruta muy bien explicada

• Photo of miniomki

miniomki Oct 3, 2019

Sendero técnicamente simple pero agotador. Maravillosas vistas !!