Uploaded July 7, 2017

Recorded July 2017

0.7
1.4

near Alforja, Catalunya (España)

La partida de les Obagues d'Alforja sempre ha sigut sinònim de frescor, recer i aigua bona.
Les nombroses fonts en són bon testimoni. El Correllengua fet a Alforja el 2016 les cita, les descriu i en parla des de diferents facetes de la vida rural, així com també totes les del terme.
Moltes són privades i no es poden visitar si no ets un coneixedor local i en demanes permís als propietaris. Així s'ha fet sempre. I val la pena perquè els llocs són realment especials.
Aquesta ruta, de curta caminada i sense cap dificultat, ressegueix tota la zona, els camins ombrívols, les vistes d`'Alforja les dues fonts d'on podrem omplir la cantimplora, la de la Caterina, i la del Còdol a peu de camí, junt amb les vistes del cingle, la immensa alzina de l'obaga del Pahí, la nevera pou de gel del Ginoteta, una de les poques mostres amb la volta sencera, encara fan que aquesta caminada sigui especial i molt agradable.
El temps sense contar les aturades s'escurça notablement. Es pot fer en 1h 30 min. més o menys.
Mapa:
Editorial Piolet. La Vall d'Alforja. 1:15.000

Trencall a la dreta

El cingle al fons i la pedrera, una taca que destrossa el territori

T

El camí de Puigcerver

F

Flor

Camí de Porrera

• Photo of rogafr

rogafr Jan 14, 2019

L'hem fet al revés i la pujada ha estat dura però el tram de baixada ha sigut molt bonic.

• Jordi Navarro Saez Jun 15, 2019

Bon paisatge.. Facil per anar amb nens