Uploaded January 7, 2019

Recorded January 2019

1.5
3.0

near Albarca, Catalunya (España)

La valoració de la dificultat de la ruta sempre es tècnica.
Per la dificultat física cal tenir en compte distancia i desnivell.
Els temps es amb aturades incloses i es orientatiu.
---
APROXIMACIÓ: A la carretera de Cornudella de Montsant a Ulldemolins i Prades, just passat la cruïlla de Prades, a ma esquerra trobem la cruïlla per anar a Albarca.
Passem el poble i seguim uns metres més fins al lloc anomenat els Hostalets, on podem aparcar.
Si fem servir l'aplicació per mòbil de Wikiloc , podem anar al lloc d'inici de la ruta marcant a "Com arribar-hi en cotxe ? " i ens enllaca amb el navegador de Google Maps.
---

DIFICULTAT : La podríem considerar com a fàcil dons la major part del recorregut és per bons senders i pista forestal, però la poso com a moderada per el tram del Pas del Gat.
És un pas estret entre dues roques, en que cal treure's la motxilla i passar de costat. ( veure fotos )Hi ha l'alternativa de passar un metres abans baixant per una roca.
RUTA : Sortim de l'aparcament seguint el GR-171 . Al arribar al Pla del Grau Gran deixem el Gr i seguim a ma esquerra pujant cap a la Roca Corbatera.
Desprès del cim, baixem fins a trobar el cartell que indica la Font del Manyano i el Pas del Gat.
Anem baixant fins que trobem un petit tram que hi ha un cable que ens ajuda ha passar amb seguretat per una roca, tot i que no té cap perill i arriben al pas del Gat.
És un pas estret entre dues roques, en que cal treure's la motxilla i passar de costat. ( veure fotos ) Hi ha l'alternativa de passar uns metres abans baixant per un roca.
Arribem a la Font del Manyano i poc desprès ja arribem al camí ample.
Irem seguint la pista. A la bassa dels bombers girem a ma dreta i anem pujant cap a l'Ermita del Montsant.
---

Desprès de l'ermita ja enllacem amb el camí que hem fet de pujada per tornar al lloc de sortida.

Bassa bombers.

Mare de Déu del Montsant.