Uploaded June 14, 2017

Recorded June 2017

1.0
2.0

near Riells i Viabrea, Catalunya (España)

Avui hem fet una Ruta per la Riera de Riells del Montseny
Hem començat la Ruta en l'Abadia de Sant Martí de Riells, hem arribat des de la C-35 direcció a Riells-Viabrea i Breda, on a la sortida de Breda hem agafat la GIV-5521 fins a l'Abadia on hem deixat el cotxe a la vorera, hi ha espai per uns set o vuit cotxes.
Agafem el camí que va de Santa Fe del Montseny a Riells, marcat al principi com a GR-83 Canigó, continuem per aquesta pista fins que la deixem per anar a buscar la riera de Riells.
Pugem un tros la riera per anar a buscar el Gorg Negre i preciós salt d'aigua,(on hem aprofitat per esmorzar), la curiositat ens a portat a creuar la riera i remuntar-la per veure la part de dalt, observant un petit salt i arribant fins al Sot dels Güers on hi ha una Balma.
A partir d'aquí agafem un corriol entremig dels arbres que ens portarà per la part alta de la riera, per després deixar i baixar per anar a buscar la llera de la riera.
A partir d'aquí anem pel costat de la llera de la riera, trobant diferents salts d'aigua i gorgs, destacant El Clot de L'Infern, si bé en alguns llocs la senda és pert i es te que fer per sobre de les roques de la riera, fins trobar el camí que a partir de aquí ens portarà al Pont de fusta, passant abans pel costat d'uns castanyers monumentals.
Aquesta Ruta es pot dividir en dues parts, la primera de muntanya pista pura amb molta pols i pujada i la segona de Riera amb ombra, aigua, salts, gorgs i el soroll de l'aigua.

• tlolo Aug 11, 2018

Una ruta molt agradable entre sol i ombra. Només té una petita dificultat al final a la zona del riu més baix. Però fàcilment superable.

• Photo of laurasanz23

laurasanz23 Oct 12, 2018

Nos costó encontrar el camino a seguir después de llegar al abrigo (balma), por lo que decidimos volver por donde habíamos venido. Pero ese trozo que hicimos es precioso

• Photo of judest15

judest15 Oct 13, 2018

tlolo
    gracies pel teu comentari
    Salutacions

• Photo of judest15

judest15 Oct 13, 2018

laurasanz23
    una lastima que no encontrarais el sendero de baja, es posible que estuviera bastante tapado por las hojas , de las ultimas lluvias