Uploaded November 20, 2016

819 f
1.8
3.6

near Piloñeta, Asturias (España)

La Era (Piloñeta) - Cauvilla - Grátila - Ponte La Cardosa - Camín a Campanal - Esviación a mandrecha per viesca Les Milanes (castañéu y robléu) a Traveséu - Pista Priandi, Traveséu,Campanal (Izq) - Traveséu - Esvíu mandrecha pel P.R.AS-67. "RUTA DE STO. TOMÁS DE PRIANDI" - Capiella Santu Tomás - Camín a La Pontona - Antes de llegar a La Pontona esvíu izquierda pel camín que va al Xardín y a LLaméu - El Xardín - LLaméu - Esvíu izquierda a la LLinariega (L'Artosa) - Esvíu izquierda per pista a Campanal P.R.AS-67 - Esvíu izquierda hacia fonte Campanal - Fonte Campanal - Campanal - Pista a Grátila (derecha) - Esvíu derecha pel P.R.AS-198. "RUTA DE LA RIBERA DEL RIO PEÑA" - La Cipresta - Les Mesties - Molín de Pra - La Fuente (Piloñeta) - La Era (Piloñeta).

Guapu y entreteníu percorríu per viesques, caleyes, senderos y dalgún pequeñu tramu de pista.
Pasamos per cinco pueblinos, Grátila, Traveséu, LLaméu, Campanal y Piloñeta que paga la pena ver.
Tamién ye un llugar perguapu l'entornu la capiella Santu Tomás de Priandi y la mesma ilesia.
Dende l'Artosa, parte cimera del percorríu hai bones vistes del conceyu de Nava, parte del de Bimenes, de la xerra de Peñamayor, el Sueve, el cordalín de la LLomba en Sariegu,...y muncho más...
Recorremos totalmente el P.R.AS-198. "RUTA DE LA RIBERA DEL RIO PEÑA" y parte del P.R.AS-67. "RUTA DE STO. TOMÁS DE PRIANDI".
En conclusión una guapa y curtia escursión que pue realizar cualquiera con una mínima preparación.
((Amás hai una montonera atayos bastante evidentes que puen acortar el percorríu).

Dalgunes semeyes nun correspuenden col waypoint.

Grátila

Guapu pueblu pel que pasamos apoca distanci del aniciu el percorríu.
Bridge

Ponte La Cardosa

Ponte sobre'l ríu Pra poco dempués de Grátila

Per viesca Les Milanes llegar a pista a Traveséu

Siguir de frente

Anque paez más evidente siguir a mandrecha esti camín va a una finca y acaba.

Esvíu izquierda

Pista a Traveséu

Esvíu derecha

A capiella Santu Tomás pel P.R.AS-67.
Sacred architecture

Capiella

Capiella Santu Tomás

El Xardín

Casa desocupada

LLaméu y esvíu izquierda

Subida per pista a La LLinariega(l'Artosa)

La LLinariega (L'Artosa)

Siguir per pista a izquierda en direición Campanal pel

Cuadra y ¿casa?

fountain

Fonte Campanal

Casi desapaicía la orixinal. Hai un depósitu metálicu mui grandón qu'afea l'entornu

Campanal

Molín de Pra (Piloñeta)

Na pista Les Praeres y aniciu del P.R.AS-198

Esvíu derecha

Dexar pista a Grátila pa siguir pel P.R.AS-198. "RUTA DE LA RIBERA DEL RIO PEÑA" -

Piñoleta

Aniciu y fin del percorríu