• Photo of A peu - Cadaqués - Sant Sebastià - Far Cala Nans - Cala Sa Sabolla - Cadaqués. fet 7. 30-09-12

Uploaded September 30, 2012

Recorded September 2012

-61 f
2.0
4.0

near Cadaqués, Catalunya (España)

Ruta a peu de 13,8 km i 570 metres de desnivell +. Feta el 30-Setembre-2012.

Avui hem passejat per la zona de Cadaqués ..... Sense preses a les 12 iniciàvem la sortida des de el pàrking del mig del poble en direcció sud-oest, mirant cap a l’Ermita de Sant Sebastià .
Una vegada travessat el poble ens hem enfilat per el camí vell de l’ermita, tota l’estona hem pujat per guanyar desnivell i a dalt hem gaudit d’unes vistes fantàstiques de l’Illa de Porlligat, la Badia de Cadaqués , el Cap de Creus ......
Hem continuat caminant en direcció a Sa Planassa fins arribar al Far de la Nans . La gana començava a cridar i ens hem desplaçat un xic fins arribar a la Cala de Sa Sabolla (un indret encantador ) ... un entrepà, una taronja, quatre galetes i sant tornem-hi a recuperar el camí de Ronda que, passant per Sa Conca, ens ha dut novament al lloc d’inici.
Hora d’arribada al cotxe, ¾ de 6 .....
Un sortida fàcil, divertida i sobretot relaxadora ..... amb paratges mariners encantadors..... Salut i fins la propera ....

• Photo of Sergi Aguila

Sergi Aguila Mar 27, 2013

Ruta molt interesant! Intentaré fer-la aviat! Gràcies per compartir-la!!!

• Photo of Fitor

Fitor Mar 28, 2013

Espero que la gaudeixis ¡¡¡¡

• Photo of Sergi Aguila

Sergi Aguila Mar 28, 2013

Moltes gràcies! Ja faré la valoració i la comentaré quan la faci!!!

• Photo of jespa

jespa Apr 6, 2015

Muchas gracias por compartir esta ruta. La hicimos hace un par de días y las vistas son completamente espectaculares.
    Para futuros caminantes, procurad elegir un día sin demasiado sol, porque no hay sombras a lo largo del camino. La casa que hay en el punto más alto es la antigua ermita de San Sebastiá, pero a día de hoy es una finca privada (de los dueños de una cervecera muy famosa), así que procurad no subir por los bancales.
    Nos vemos por los montes.

• Photo of Fitor

Fitor Apr 7, 2015

Gracias por compartir y comentar ¡¡ Saludos.