Moving time  4 hours 5 minutes

Recorded November 2019

2.5
5.1

near Berga, Catalunya (España)

Les 10 Etapes es van fer:
Etapa 8 dia 24-10-2019
Etapa 9 dia 21-11-2019
Etapa 10 dia 28-11-2019

Sortim de l'aparcament del costat del Pont de Pedret, el creuem i continuem fins a l'ermita de Sant Quirze de Pedret.

Passada l'Ermita, agafem la carretera-pista, de Sant Quirze de Pedret en direcció a Sant Pere de la Portella, hi han algunes marques groges, posteriorment deixem la pista per agafar un corriol a la dreta, hi han algunes fites, baixem fins a creuar el torrent de Guimbàs, continuem en direcció sud, seguin prop del torrent, fins a trobar una pista que en direcció, primer nord i posteriorment a llevant, fins a tocar el mas Santaeugènia.

Aleshores fem un tram d'anar i tornar.

Agafem una pista principal en direcció llevant, passem per sota del mas Bossons, les rüines del mas Mascaró i la collada de la Creu.

Llavors, agafem una pista a la dreta, que en baixada, ens porta fins el torrent de la Portella, just el lloc que varem acabar la 8ª etapa de Manlleu-Berga.

Agafem la tornada per la mateixa pista fins a prop del mas Santaeugènia.

Deixem el camí fet el matí, per continuar per la pista de l'esquerra, fins a trobar la Via Verda del Llobregat, àntic carrilet.

Seguim aquesta Via a la dreta, passem per un pont que creua el riu Llobregat, un túnel i deseguida arribem al cotxe.

Sortida variada, amb bones vistes, engorjats, torrents, etc. Arbres amb uns colors de tardor màgnific.

Erem en Josep, en Ramón i Jo.