Uploaded April 22, 2017

Recorded April 2017

1.3
2.7

near Mura, Catalunya (España)

615. Turo del Pi

fa anys que tenia aquest petit turó al cap, per mí tant aviat com el vaig veure va a passar a ser el Turó del Pí.

Avui al cim he trobat que amics ja hi havien estat. Fins i tot un que duia al costat i no s'enrecordava :)))). be, total, trobat l'acces, assolit el cim i molt maco! I a més te nom, de fet dos noms; Turo Escarpat i Cim de la Sabata. Doncs bé, també Turó del Pí, au!

ja de baixada hem seguit un corriol que ens ha dut al Torrent del Figuerot i que hem remuntat un troç. Genial. També ens ha sorpres. Hem abandonant la remuntada del torrent abans d'arribar a la Font del Bosc tirant pel dret amunt.

Des del Turo de l'Espluga no hi ha camí, alguna traça. Pero no es una ruta recomanable si no busques "perdret per la muntanya" . Per això marco dificil

Alzina del Salari-Coll de 3 Creus-Font dela Pola-Turo de l'Espluga-Turo del Pi-Torrent del Figuerot-Carena de la Fosca-Sesta del Rossinyol-Ascensor
P
Kg
Kf
Turo del pi cim de la sabata